Η Πελοπόννησος είναι η μεγαλύτερη χερσόνησος της Ελλάδας, και ένα από τα εννέα γεωγραφικά της διαμερίσματα. Πληθυσμός: 1,1 εκατ. (2011)
Η Φωτό Μου

Καθημερινά... με τον Πάνο Αϊβαλή // Επικοινωνία στο email: kepeme@gmail.com

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

....................... "Η εξουσία χαρίζει τα αγαθά της μόνο σε όσους επιθυμούν να την υπηρετήσουν". Μιχ. Σπέγγος

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Αυτός που αγωνίζεται μπορεί να χάσει, όμως αυτός που δεν αγωνίζεται ήδη έχει χάσει.

Bertolt Brecht, 1898-1956, Γερμανός συγγραφέας

"Χαίρε Ω Χαίρε Ελευθερία" Δ. Σολωμός

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Ο θιασος ''ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ" παρουσιασε την ΠΡΟΒΑ ΝΥΦΙΚΟΥ στο αμφιθεατρο του Πνευματικου Κεντρου Καλαματας



Kostas Bouras



Καλημερα χθες και μετα απο πολλα χρονια πηγα θεατρο. 
Μαζυ με τους συντροφους μου Νασο και Σωτηρη με τις γυναικες τους Βαρβαρα και Γιουλα πηγαμε στο αμφιθεατρο του Πνευματικου Κεντρου Καλαματας οπου ο ερασιτεχνης θιασος ''ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ" παρουσιασε την ΠΡΟΒΑ ΝΥΦΙΚΟΥ, Πολυ καλη παρασταση με κοντα στους 40 ηθοποιους και θεμα λιγο πριν και μετα την κατοχη.
Το αμφιθεατρο ηταν γιοματο με κυριως γυναικες που διαλεξαν ετσι να γιορτασουν την αγωνιζομενη για τα δικαιωματα της γυναικα. Εγω και οι φιλοι μου το καταευχαριστηθηκαμε και ειπαμε οτι απο δω και περα θα παρακολουθουμε τετοιες προσπαθειες. Οσο για μενα ηταν μια ευκαιρια ακομη επανακοινονικοποιησης μου τωρα που εχω δουλια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ